Gå til innhold
  • Bli medlem

Tau til ror Norse kajakk


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en brukt Norse Duva. Tauet som hever og senker roret er ødelagt og må byttes. Har googlet litt men finner ikke helt ut hvilket tau det er jeg må ha og info om hvordan jeg gjør det. Blir veldig glad hvis det er noen her som har peiling😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hufsa skrev (2 timer siden):

Jeg har nylig kjøpt en brukt Norse Duva. Tauet som hever og senker roret er ødelagt og må byttes. Har googlet litt men finner ikke helt ut hvilket tau det er jeg må ha og info om hvordan jeg gjør det. Blir veldig glad hvis det er noen her som har peiling😊

Du kan bruke det tauet du vil.

Aktiv AS, som holder til på Florvåg, er jo gutta som har laget disse kajakkene. De har garantert originalt tau på lager, om du vil ha samme type tau.

Tauet er jo visuelt synlig utenpå kajakken, så det er jo bare å gjøre på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.