Minnie Skrevet 6. juni 2024 Skrevet 6. juni 2024 Hei! Noen som har erfaring med helsport scouter lofoten? Tenkte å kjøpe en «beginners» telt som jeg skal bruke sammen med noen venner på tur Siter
+TheSleepwalker Skrevet 6. juni 2024 Skrevet 6. juni 2024 Får jeg foreslå et Barents Trollheimen 3 Basic som et alternativ hvis det er 3-personers (altså 2 personer) telt du er ute etter? Her kan og hele fronten åpnes, men skråner ikke ned mot fotenden. Veier en del da. 1 Siter
+Ragnar N Skrevet 6. juni 2024 Skrevet 6. juni 2024 Minnie skrev (På 6.6.2024 den 18.24): Hei! Noen som har erfaring med helsport scouter lofoten? Tenkte å kjøpe en «beginners» telt som jeg skal bruke sammen med noen venner på tur Ekspander Ikke prøvd det selv, men hører mye bra om Sydvang. Modellen Skaring 3p UL koster 3999 og veier 2,6 kg. 1 Siter
+sneakyowl Skrevet 6. juni 2024 Skrevet 6. juni 2024 Minnie skrev (På 6.6.2024 den 18.24): Hei! Noen som har erfaring med helsport scouter lofoten? Tenkte å kjøpe en «beginners» telt som jeg skal bruke sammen med noen venner på tur Ekspander Har sett og kjent litt på Scouter Lofoten "irl". Virker som et ganske ålreit telt. Du gjør nok ikke noe galt ved å velge det Som nevnt opp her, så får du et Sydvang Sakring 3p UL som er mye lettere. Jeg hadde nok valgt det om det stod mellom de. 1 Siter
Minnie Skrevet 6. juni 2024 Forfatter Skrevet 6. juni 2024 Vekt har egentlig ikke noe å si da vi har tenkt på en roadtrip til Lofoten og telte rundt området! Hørt masse bra om helsport, så bikker litt der, men barents og sydvang virker bra de også. Er ubesluttsom, så nå får jeg bare overtenke på de teltene videre, hahah. Takk for forslagene!! :D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.