+Myriameter Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Buljong av den gode gamle sorten. Drikker ikke så mye kaffe lenger på tur, så da har jeg diverse å velge mellom etter hva jeg lyster. Dette Orkla produktet har blitt min følgesvenn med åra, der jeg tar med noen ekstra for å dele ut til turvenner. Litt dyrt for 10,- pr. stykk hos Speidersport.no, så kjøpte en kartong med 120 poser...3,70 ble enhetsprisen, inkl. porto. Anbefales...og en god smakstilsetning å ty til for fjellkjøkkenet!!! 1 Siter
+Walle Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni (endret) De posene har en tendens til å trekke fukt, har opplevd det på en del av de, så husk å pakke de vanntett om de tas med på tur. Ellers er jeg enig med TS, flott produkt å ta med på tur. Smaker smaskens! 👌 Endret 4. juni av Walle 1 Siter
+Myriameter Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni De er pakka inn i plast ja...ikke minst da de kan smitte over smaksmessig på f.eks. t-posene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.