Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt til store vennlige kjemper over 2 meter!


DueMetri

Anbefalte innlegg

DueMetri skrev (3 timer siden):

Hilleberg Allak 3 - for et telt. 
Tok på meg ryggsekken og gikk et par timer fra hytta på Holsåsen og inn i Skarvheimen. Jeg fikk teltet nylig levert hjem og tok sjansen på å slå det opp for første gang på vidda. Det gikk heldigvis lekende lett. For de fleste her så er det kanskje litt for tungt å bruke som solo-telt, men jeg tar det heller som trening. Om jeg skal kutte vekt så kanskje jeg bør droppe å bære inn et par pils, masse kokeutstyr, bøker og radio osv.

Teltet virker utrolig solid, og jeg kjente bare at jeg trivdes i det. Våknet opp til knallvær med blå himmel og sol, åpnet begge veggene og da kom virkelig naturen inn i teltet. Jeg er jo en høy kar, men det gikk fint i dette teltet. Jeg sover aldri helt rett og opplevde at jeg hadde god plass. Og veldig flott sittehøyde. Også synes jeg rødt er jæskla stilig jeg da, men har skjønt at det er delte meninger i forhold til synligheten det gir. 

 

Espen_Mattur_Skarveheimen01.jpg

Espen_Mattur_Skarveheimen03.jpg

Espen_Mattur_Skarveheimen04.jpg

Espen_Mattur_Skarveheimen09.jpg

Den så supergod ut, den middagen din. Hva er det du har laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjellesau skrev (39 minutter siden):

Den så supergod ut, den middagen din. Hva er det du har laget?

Jeg skriver om mat og vin i Dagens Næringsliv, og både tur og mat kommer som en artikkel der i august. Jeg kokte opp litt pasta og blandet inn chorizo, paprika, rødløk og rosmarin. Toppet med parmesan, pinjekjerner og rause mengder olivenolje og salt. :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.