Gå til innhold
  • Bli medlem

Sletthø og omegn

fuglehunden

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra tur i fjellet nå. Kort referat kommer senere i kveld hvis jeg klarer å legge inn bildene fra kamera. Fotapparatet streika så jeg måtte ta bilder med videokamera og det ble ikke lett da jeg ikke klarte å se noe selv. Er det jordmørkt dere kaller det? Var ihvertfall nesten umulig å se noe på toppen, alt var helt hvitt.

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kom hjem fra tur i fjellet nå. Kort referat kommer senere i kveld hvis jeg klarer å legge inn bildene fra kamera. Fotapparatet streika så jeg måtte ta bilder med videokamera og det ble ikke lett da jeg ikke klarte å se noe selv. Er det jordmørkt dere kaller det? Var ihvertfall nesten umulig å se noe på toppen, alt var helt hvitt.

Flattlys sier jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fikk ikke lagt inn bilder fra Sletthø, men det var en fin tur. Det var veldig hard snø og veldig flattlys så det ble et par fall. Da jeg kom ned i bjørkelia ble det tung våt snø og gikk bare igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig Irsk setter. Fin og riktig farge. Jeg hadde og en slik følgesvenn for noen år siden, og gladminnene strømmer på når jeg ser lignende hunder ;) En setter er full av humor og gir turene noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.