kgjersda Skrevet 22. april 2024 Skrevet 22. april 2024 Har kommet i en situasjon der teltstenger på barents-teltet mitt måler 48cm mens jeg kun har 36cm(ish) å rutte med i sideveskene på motorsykkelen min. Finnes det noe godt alternativ til kortere teltstenger? Den korteste teltstangen på teltet er litt forhåndsbøyd. Siter
+langen Skrevet 22. april 2024 Skrevet 22. april 2024 Teltstenger i løsvekt: https://www.extremtextil.de/en/tent-poles.html 2 Siter
kgjersda Skrevet 23. april 2024 Forfatter Skrevet 23. april 2024 Takk for link. Har kommet over den siden, men ser at de ikke har kortere segmenter enn 36cm. Jeg ser at big Agnes har telt med 12" teltstenger. Men antar dette da ikke er hyllevare... Siter
+Marius Engelsen Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 Kan det være en idè å stroppe stengene på utsiden, legge de under lokket, eller lage en egent teltstangbag som kan være på utsiden? Siter
+sneakyowl Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 kgjersda skrev (På 23.4.2024 den 17.19): Takk for link. Har kommet over den siden, men ser at de ikke har kortere segmenter enn 36cm. Jeg ser at big Agnes har telt med 12" teltstenger. Men antar dette da ikke er hyllevare... Ekspander Hvis du ser på DAC Pressfit type stenger kan du kappe alle segmenter til ønsket lengde. Merk at det ikke går på DAC Featherlite NSL-stenger, som jeg akkurat har funnet ut av selv. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.