Martin HJ Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Noen som vet om det er isfritt der nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian V. Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april (endret) Kjørte forbi der forrige helg på vei til Bygland, og husker jeg rett, så er det fortsatt is på vannene der, men ikke heldekkende og litt åpent vann langs kantene, der man kjører forbi på veien. Isen så veldig "råtten" ut, så med den tempen som er nå, så tipper jeg det forsvinner ganske kjapt.. lov å håpe hvertfall Endret 7. april av Kristian V. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april 9 minutes ago, Kristian V. said: Kjørte forbi der forrige helg på vei til Bygland, og husker jeg rett, så er det fortsatt is på vannene der, men ikke heldekkende og litt åpent vann langs kantene, der man kjører forbi på veien. Isen så veldig "råtten" ut, så med den tempen som er nå, så tipper jeg det forsvinner ganske kjapt.. lov å håpe hvertfall Glimrende info 😃 Skal nedover i området om en drøy uke så da tar jeg med packraften 🥰 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Gabs88 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april 1 hour ago, Martin HJ said: Glimrende info 😃 Skal nedover i området om en drøy uke så da tar jeg med packraften 🥰 Ser ut som et fantastisk område for packrafting/kano. Vet du om det også er greit fiske der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april 21 minutes ago, Gabs88 said: Ser ut som et fantastisk område for packrafting/kano. Vet du om det også er greit fiske der? Var på padletur der for ti år siden, og det var en perle. Men fisket ikke da, men har hørt at det skal være godt med fisk i disse områdene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Gabs88 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april 36 minutes ago, Martin HJ said: Var på padletur der for ti år siden, og det var en perle. Men fisket ikke da, men har hørt at det skal være godt med fisk i disse områdene. Godt med fisk ja?.. 😛 Det pleier vel også å bety liten størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måssåbjønn Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Jeg har ikke vært i området selv, men ut fra satellittdata (fra 6. april) kan det se ut som det er isdekke og noe snø der enda (kontrastene i bildet er noe økt): 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april 19 hours ago, Gabs88 said: Godt med fisk ja?.. 😛 Det pleier vel også å bety liten størrelse. Ja er vel langt mellom store fisk, men skal være nok til å fylle steikepanna med halvkilos i området 😊 https://fishking.no/blogs/anbefalte-fiskeomrader/varfiske-pa-frolandsheiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Kan melde om isfritt fra ende til annen 😃 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.