Gå til innhold
  • Bli medlem

Supertung brynje longs


Flyalf

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig nye Brynje Super Thermo Longs With Inlay Blacks str. L (https://www.fjellsport.no/merker/brynje/brynje-super-thermo-longs-w-inlay-black)  og iføkge Fjellsport skal de veie 140g. På min vekt er de 174g, og min kjempegamle brynje longs 139g.

Bør jeg saksøke Brynje eller Fjellsport eller oppsøke hjelp for UL syndrom :-) ? Det er tross allt snakk om 35g mer å bære med seg.

Endret av Flyalf
Str. L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynje oppgir selv 180 g på sin hjemmeside (under Spesifikasjoner, mens det under Beskrivelse står 140 g, forvirrende nok). Har skjedd ved flere anledninger tidligere at spesifikasjoner oppgitt hos nettbutikker/forhandlere ikke alltid «henger med» mens produktene kommer i nye versjoner, og at oppgitte spesifikasjoner derfor kan henvise til eldre utgave av produktet.

Men hvis du ser under «Tilleggsinformasjon» hos Fjellsport, så ser du at «Størrelse: XS», så jeg tenker forklaringa ligger der, at 140 g gjelder for XS, som vel er den minste størrelsa for produktet, altså minimumsvekt 😉

Endret av Måssåbjønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag köpte nyligen en ny Brynje wool thermo shirt w/inlay Large som skulle veie 140 gram. Jag har en i medium som veier dröye 100 gram men den er også veldig slitt. Den nye i large veide litt over 200 gram den, så den åkte tillbaka till butikken. Det var som en helt annan modell med helt andre masker, alltfor stor forskjell for bare å vara mellom to störrelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myriameter skrev (21 timer siden):

De heter jo ikke Brynje uten grunn. Og så gir ullplagga deres en sikkerhet. Men for all del, om man vil ha lett og tynt må det behandles som silkestrømper. Ikke så greit, når vått og kalt.

Dette er ikke ull. Og disse brynjaplaggene er etter min erfaring mye mer slitesterke enn ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyalf skrev (På 7.4.2024 den 11.20):

.
Bør jeg saksøke Brynje eller Fjellsport eller oppsøke hjelp for UL syndrom :-) ? Det er tross allt snakk om 35g mer å bære med seg.

Har du regnet ut hvor mye ekstra trening du får med dette ut fra ditt gjennomsnitt antall skritt pr år med brynjeundertøy? Tipper du ender med å skylde DEM penger for økt gratis trening ;-)

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.