Kjell Iver Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 Fikk følgende videosnutt med Taggen - «person registrert ». Jeg er ikke vel bevandret i dyreverden men kan påstå med sikkerhet at det ikke en person - men hvilket dyr? video.mp4 1 Siter
Vandrefalk Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 Må jo være en mår, men jeg har aldri sett en så feit utgave før! Siter
Lompa Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 Vandrefalk skrev (25 minutter siden): Må jo være en mår, men jeg har aldri sett en så feit utgave før! Enig! I kaldt vær får de fleste dyr og fugler mer «utspilt» pels, så kanskje den ser litt feitere ut enn vanlig.. Siter
Kjell Iver Skrevet 6. april 2024 Forfatter Skrevet 6. april 2024 Det er nok mår ja. Ble litt lurt av lyset - syntes den så lys utvikle pelsen. Mindre ekorn rundt der nå i det siste så sikkert det den har spist seg feit på Siter
+Gabs88 Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 Kan egentlig ikke være noe annet, må være en stor hannmår. De kan være nesten 2.5 kg og 85 cm så det er det eneste som gir mening. Siter
+tshansen Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 Jeg har en helt lik her på hytten, å det er ingen tvil om at dette er en mår 👏🏻 Utrolig kjekt når du ser de leker seg rundt i terrenget her. Siter
+Gabs88 Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 12 minutes ago, tshansen said: Jeg har en helt lik her på hytten, å det er ingen tvil om at dette er en mår 👏🏻 Utrolig kjekt når du ser de leker seg rundt i terrenget her. Hele mårfamilien er fantastisk morsomme, kjørte på veien tidligere i dag når jeg så at noen som kom fra motsatt retning hadde stoppet og blinket på meg. Og når jeg kom frem til der de var så var det en oter som vimset rundt og lekte seg i veien. Satt bare å smilte, og de satt i sin bil og smilte godt de også. Så etter 20-30 sekunder løp den nedover mot vannet igjen.. Skulle nesten ønsket jeg hadde kamera i bilen for å fange opp slike øyeblikk. Siter
elgen Skrevet 6. april 2024 Skrevet 6. april 2024 Ja, sikkert mår, men har litt vanseleg ved å vurdere størrelsen på foto/video. Men det er også mange villmink her i Norge, som det kan forveksles med. De er dog vanlegvis slankere. Morsomst er de nysgjerrige røyskatter, som står som små periskoper netopp i stein røyser!! 🙂 Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.