Gå til innhold
  • Bli medlem

Mad River Canoe - Adventure 16

KenR

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser at denne kanoen får mye skryt som familie/turkano i USA. Den har vært til salgs i Norge en stund nå, men jeg kan ikke finne noen som har gitt den "karakter/vurdering". Lurer på om noen her inne har noen erfaring med den. Alternativene vi ser på er Ally 16,5 DR.

Andre anbefalinger taes imot med takk :P

Lengde 488 cm, Bredde 94 cm, Bredde esing 83 cm, Bredde vannlinje 79 cm, Dybde 37 cm, Lasteevne 455 kg, Vekt 36 kg

mvh

Ken

post-2552-133474454213_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd adventure kanoen. Ser ut som en litt spesiell modell. Selv ville jeg nok valgt en annen type, bl.a. fordi knestående padling ser ut til å være litt kinkig med de setene som er i adventure. Ville i alle fall forsøkt å prøvepadle før kjøp. Ally er et bra valg hvis det viktig at kanoen skal kunne stues bort eller være lett å bære. Skal jeg anbefale en annen god allround kano vil jeg nevne mad river explorer 16 og mad river freedom 16. Den siste hvis du skal padle en god del på elv, den første hvis du skal padle mest på stille vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.