Ole Kristian Krane Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Hei! Leter etter erfaringer med "The last" bukse og jakke fra northern playground. Evt like plagg i ventile bomull. Nysgjerrig på hvordan det funker! Spesielt med tanke på hvordan plaggene puster, men også vanntetthet i tungt regnvær, både med og uten voksing. Slitestyrke også! 1 Siter
Aaaaaaaahaaaaa Skrevet torsdag kl 11:11 Skrevet torsdag kl 11:11 Ole Kristian Krane skrev (På 28.2.2024 den 19.32): Hei! Leter etter erfaringer med "The last" bukse og jakke fra northern playground. Evt like plagg i ventile bomull. Nysgjerrig på hvordan det funker! Spesielt med tanke på hvordan plaggene puster, men også vanntetthet i tungt regnvær, både med og uten voksing. Slitestyrke også! Hei. Har du gjort deg noen erfaringer rund disse? Har lurt litt på disse jeg også men finner få brukererfaringer. vh andreas Siter
ThorHelge Skrevet torsdag kl 11:47 Skrevet torsdag kl 11:47 Hei Jeg har hatt The Last buksen i ett par år nå, veldig god bukse med bra snitt og passform for min del, er en bukse som passer til alle type turer, både sommer som vinter, ihvertfall så lenge man ikke forventer en 100% vanntett bukse. Buksen holder det meste vannet utenfor og tørker fort når den har vært våt, også føler jeg meg ikke så våt igjennom selv om buksen er gjennomvåt. Føler også at den puster godt selv om ventilasjonen ikke er åpen, men er man vant til ventilestoffet fra før så er det jo bare som alle andre bukser laget i dette stoffet. Når det kommer til slitestyrke så er jeg veldig skuffet over denne buksen, en av de første gangene den ble bruk falt knappene på lommene av, også gikk det veldig fort til de første sømmene revnet ettersom stoffet ble slitt bort, dette er spesielt mellom lårene da det ser ut som sømmene er litt uheldig plassert, så med tanke på prisen så er ikke dette en bukse jeg vil anbefale videre ettersom mange andre merker tilbyr bukser i samme stoff til en mye bedre pris, jeg har fra før ventiler bukse fra Mergerra, Brynje og Ravnø, og alle disse har tålt mye mere bruk enn The Last, så ville heller anbefalt en av disse over Northern Playground sine. Mvh Thor 1 1 1 Siter
Aaaaaaaahaaaaa Skrevet torsdag kl 13:31 Skrevet torsdag kl 13:31 ThorHelge skrev (1 time siden): Hei Jeg har hatt The Last buksen i ett par år nå, veldig god bukse med bra snitt og passform for min del, er en bukse som passer til alle type turer, både sommer som vinter, ihvertfall så lenge man ikke forventer en 100% vanntett bukse. Buksen holder det meste vannet utenfor og tørker fort når den har vært våt, også føler jeg meg ikke så våt igjennom selv om buksen er gjennomvåt. Føler også at den puster godt selv om ventilasjonen ikke er åpen, men er man vant til ventilestoffet fra før så er det jo bare som alle andre bukser laget i dette stoffet. Når det kommer til slitestyrke så er jeg veldig skuffet over denne buksen, en av de første gangene den ble bruk falt knappene på lommene av, også gikk det veldig fort til de første sømmene revnet ettersom stoffet ble slitt bort, dette er spesielt mellom lårene da det ser ut som sømmene er litt uheldig plassert, så med tanke på prisen så er ikke dette en bukse jeg vil anbefale videre ettersom mange andre merker tilbyr bukser i samme stoff til en mye bedre pris, jeg har fra før ventiler bukse fra Mergerra, Brynje og Ravnø, og alle disse har tålt mye mere bruk enn The Last, så ville heller anbefalt en av disse over Northern Playground sine. Mvh Thor Takk for nyttig tilbakemelding Thor. Vennlig hilsen Andreas Siter
+rhammervik Skrevet torsdag kl 15:09 Skrevet torsdag kl 15:09 ThorHelge skrev (3 timer siden): Hei Jeg har hatt The Last buksen i ett par år nå, veldig god bukse med bra snitt og passform for min del, er en bukse som passer til alle type turer, både sommer som vinter, ihvertfall så lenge man ikke forventer en 100% vanntett bukse. Buksen holder det meste vannet utenfor og tørker fort når den har vært våt, også føler jeg meg ikke så våt igjennom selv om buksen er gjennomvåt. Føler også at den puster godt selv om ventilasjonen ikke er åpen, men er man vant til ventilestoffet fra før så er det jo bare som alle andre bukser laget i dette stoffet. Når det kommer til slitestyrke så er jeg veldig skuffet over denne buksen, en av de første gangene den ble bruk falt knappene på lommene av, også gikk det veldig fort til de første sømmene revnet ettersom stoffet ble slitt bort, dette er spesielt mellom lårene da det ser ut som sømmene er litt uheldig plassert, så med tanke på prisen så er ikke dette en bukse jeg vil anbefale videre ettersom mange andre merker tilbyr bukser i samme stoff til en mye bedre pris, jeg har fra før ventiler bukse fra Mergerra, Brynje og Ravnø, og alle disse har tålt mye mere bruk enn The Last, så ville heller anbefalt en av disse over Northern Playground sine. Mvh Thor Hei Jeg har også brukt samme bukse i ca ett år og har ikke opplevd noe defekter eller ekstra slitasje. Hvilken versjon av buksen har du ThorHelge? 1 1 Siter
ThorHelge Skrevet torsdag kl 16:38 Skrevet torsdag kl 16:38 rhammervik skrev (1 time siden): Hei Jeg har også brukt samme bukse i ca ett år og har ikke opplevd noe defekter eller ekstra slitasje. Hvilken versjon av buksen har du ThorHelge? Litt usikker på hva versjonene kalles, men er vel den første som havnet på markedet etter testmodellene, kan jo såklart være en mandagsmodell, men det er ihvertfall min opplevelse av produktet. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.