thephreak99 Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Hva er deres frokost til langturer på vinter? Her er en kort film fra min personlige favoritt! 3 Siter
+sofasliter Skrevet 25. februar Pålogget Skrevet 25. februar Fin video. Bra tips om olje i frokostblandingen. Min blanding: 60g Havregryn 222 Kcal 40g Tørrmelk 140 Kcal 20g Sukker 80 Kcal 15g Hasselnøtter 100 Kcal Dette blir ca 540 Kcal i grunnporsjon. Legger så til tørket frukt som banan, eple, jordbær etc. Tørker økologisk banan, mye bedre smak. Tørrmelk kjøper jeg på nett, fra Steinkjær, https://www.mayah-produkter.com Brunt sukker skal sjekkes ut. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 25. februar Pålogget Skrevet 25. februar (endret) Dette funker Børge selv bruker ikke vakumpakker (lengre), han bruker poser og fant ut det ble litt lettere å pakke disse tett sammen, og mindre emballasje. Jeg har gått mye over til blandinger man bruker kaldt/lunkent vann i, etter å ha blitt lei havregrøt. Blander litt snø inn i vannet for å få det kaldt/lunkent, så går det også vinterstid. Jeg bruker havregryn, solfokost, nøtter, tørket frukt, sukker, tørrmelk, bananchips, frø etc. helst i forskjellige varianter hele tiden. Kaloriberegningen er enkel. Alle ingrediensene inneholder 400-500 kcal. Så 100 gram blanding blir ca. 450 kcal Endret 25. februar av Marius Engelsen Siter
Tessatroll Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Tur med "kilometerjag": Ulike blandingar av gryn, nøtter, og frø/kjerner, frukostblandingar mm., saman med tørrmelk. Turar lenger enn ei veke; legg til proteinpulver i blandinga, for meg er vaniljesmak favoritten. Turar utan "kilometerjag": Ulike variantar av ostesmørbrød steikt i panna. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.