Populært innlegg Nikke Skrevet 23. februar Populært innlegg Skrevet 23. februar (endret) Høyst velkommen, og høyst nødvendig tur i en hektisk jobb-hverdag. Syv dager i telt gjør godt for sjela. Spesielt med en titanium ovn gående, godt selskap og til tider bitevillig røye og ørret. Turen begynte med minusgrader, men som sikkert andre har opplevd denne uka så ble det mildere og mildere. Det betydde ski hver gang man skulle ut på isen og fiske/sjekke ståsnører. Likevel så ga innsatsen resultat, fangsten endte på i underkant av 20 ørreter og røyer. Fiske tilside, for det sakte tempoet, stillheten, frisk luft og flammene fra både ovn og bål, ble balsam for sjela. Vel hjemme begynte det de fleste kjenner igjen. Rutiner med tørking av klær og utstyr, gjennomgang av brukt utstyr, og oppladning av elektronikk. Rart med det, hva som skal på plass før tur, og jobben etter tur😏. MOV_0802.mp4 MOV_0807.mp4 MOV_0803.mp4 Endret 24. februar av Nikke 14 Siter
Kjell Iver Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Det så digg ut! Utrolig så fort disse vintrene passerer - bra at utstyret blir luftet. 1 Siter
Tessatroll Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Nikke skrev (2 timer siden): Høyst velkommen, og høyst nødvendig tur i en hektisk jobb-hverdag. Syv dager i telt gjør godt for sjela. Spesielt med en titanium ovn gående, godt selskap og til tider bitevillig røye og ørret. Turen begynte med minusgrader, men som sikkert andre har opplevd denne uka så ble det mildere og mildere. Det betydde ski hver gang man skulle ut på isen og fiske/sjekke ståsnører. Likevel så ga innsatsen resultat, fangsten endte på i underkant av 20 ørretet og røyer. Fiske tilside, for det sakte tempoet, stillheten, frisk luft og flammene fra både ovn og bål, ble balsam for sjela. Vel hjemme begynte det de fleste kjenner igjen. Rutiner med tørking av klær og utstyr, gjennomgang av brukt utstyr, og oppladning av elektronikk. Rart med det, hva som skal på plass før tur, og jobben etter tur😏. MOV_0802.mp4 27.57 MB · 0 Nedlastninger MOV_0807.mp4 11.61 MB · 0 Nedlastninger MOV_0803.mp4 33.1 MB · 0 Nedlastninger Eg vart så glad det var tett før eg tok til å grine når du drog lokket av kjelen 🤩🤩🤣 1 1 Siter
Nikke Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar Kjell Iver skrev (12 timer siden): Det så digg ut! Utrolig så fort disse vintrene passerer - bra at utstyret blir luftet. Takk! Enig, det gjelder å komme seg ut om vinteren selv om man ikke er enig med værmeldingen. De mest ihuga her inne lufter nok utstyret mer enn det som rapporteres her😏. Siter
Nikke Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar Tessatroll skrev (12 timer siden): Eg vart så glad det var tett før eg tok til å grine når du drog lokket av kjelen 🤩🤩🤣 Da er vi to like glad i pinnekjøtt 🙌. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.