Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I følge åsnes sin tabell burde jeg ha ski på 190 men når jeg leser her inne ser jeg litt forskjellig? Jeg er ca 173 og 70-75kg, blir 190 litt lange? Glemte å legge til at jeg prater om breidablikk altså.

Endret av fjellræv
Annonse
Skrevet
fjellræv skrev (1 time siden):

I følge åsnes sin tabell burde jeg ha ski på 190 men når jeg leser her inne ser jeg litt forskjellig? Jeg er ca 173 og 70-75kg, blir 190 litt lange? Glemte å legge til at jeg prater om breidablikk altså.

Synd den modellen ikke kommer i femcentimeters intervaller slik som for eksempel Åsnes Nansen. Hvis du skal ha 'vanlig' såle så ser det ut som du må velge mellom kurrant spenn og voks som holder seg på plass en stund, kontra noe mer svingevillig i ulendt terreng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.