Foid Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har en Ajungilak Tyin ca 10 år gammel, der "glideren" i hodeenden har fått en sprekk i godset slik at den ikke får glidelåsen i hop (glideren i fotenden derimot funker fint). Jeg trenger altså en ny "glider" (av merket YKK), men vet ikke hvem som har slikt i løsvekt... (Ajungilak svarer ikke på mine eposthenvendelser) Noen som har tips om hvor slikt kan oppdrives? Siter
Håvard Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Forsøk hos en av landets få skomakere. Mi erfaring er at de er svært servicevennlige og billige. Gjelder rep av skotøy, ryggsekker, sikkert også soveposer etc. Siter
Sofusryge Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ellers kan du prøve dette firma: http://www.shelby.fi/ Mvh Sofus Siter
rocco Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Opplevde det samme med min tyin vinter, nå i januar. Ringte til Ajungilak. Forklarte problemet til en veldig servicemided mann. Han forklarte meg hvordan man skulle skifte glideren og sendte en ny i posten, uten kostnad for meg. Ajungilak AS Prof Birkelands v 36, 1081 Oslo 23 14 37 00Postadresse: Postboks 62 Leirdal, 1008 Oslo Siter
Jakobsen Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 YKK er vell den vanligste glidelåsen på markedet så burde egentlig ikke være noe problem å få tak i, prøv deg hos en sportsforhandler el. Siter
Foid Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Problem løst! En telefon til Ajungilak gjorde susen ja...takk for tips (epost svarer de ikke på...) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.