Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye utgaver av Nortent Vern 1 og Vern 2


sneakyowl

Anbefalte innlegg

Teit clickbait-tittel, og jeg er ikke så tilhenger av modifikasjonen med gåstav for ekstra styrke (tenker det er unødvendig og overkill i 99.9% av tilfeller så lenge man setter opp teltet godt.), men syns det var interessant å se lille Vern 1 holde en stor voksen mann oppå seg. Det hadde jeg vel egentlig ikke forventet av _noen_ telt.

Han gjorde det samme med Vern 2 i nyeste video også

Endret av sneakyowl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sneakyowl skrev (1 time siden):

Teit clickbait-tittel, og jeg er ikke så tilhenger av modifikasjonen med gåstav for ekstra styrke (tenker det er unødvendig og overkill i 99.9% av tilfeller så lenge man setter opp teltet godt.), men syns det var interessant å se lille Vern 1 holde en stor voksen mann oppå seg. Det hadde jeg vel egentlig ikke forventet av _noen_ telt.

Han gjorde det samme med Vern 2 i nyeste video også

I tillegg til dobbelt stangsett.... Her passerer vel vekta totalt sett 3kg, eller nærmere 4 med staver. Han er kjøpt og betalt av NT.

  • Liker 2
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikke skrev (1 time siden):

I tillegg til dobbelt stangsett.... Her passerer vel vekta totalt sett 3kg, eller nærmere 4 med staver. Han er kjøpt og betalt av NT.

Godt poeng med dobbelt stangsett, men det er kun når han ligger oppå det. Noe man generelt ikke ser eller har sett på så mange andre telt (som var poenget mitt, uten at det beviser noe). De andre testene er med enkelt stangsett og viser blant annet den eksta styrken det gir bare ved å stramme opp endene (ikke 3.parts mod) for en brattere føring av stengene + en forlenget bardun i krysspunktet.

Mener du at om han ikke var sponset av Nortent at teltet ikke ville holdt vekten hans? Da tar jeg gjerne sponsoravtale selv!

Ellers er det jo morsomt å se hvor mange som virker personlig sårede av Nortent-telt av en eller annen grunn (både her og på Nortent Facebook-gruppen) :D Det er bare et telt!

Endret av sneakyowl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sneakyowl skrev (1 time siden):

Mener du at om han ikke var sponset av Nortent at teltet ikke ville holdt vekten hans? Da tar jeg gjerne sponsoravtale selv!

Virker som du også jobber for NT😏.

Han gjør tydeligvis hva som helst for å "rette opp" all ståheia rundt modellen som oppsto for en stund siden. Til og med klatre på teltet. Why? Og, hvor og når er det relevant med den styrken? 

Men, dette er også ekstra reklame for NT, så stopper her mens vi enda kan flire av å se noen for første gang klatrer opp på et telt🤣.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikke skrev (1 time siden):

Virker som du også jobber for NT😏.

Det eneste jeg har fått fra Nortent er sen leveranse av telt utover forventet leveringstid😅
Det går faktisk an å være entusiastisk for et produkt eller merke uten å være betalt av noen. Ca. halve+ innholdet på dette forumet er jo nettop dette. Folk som er glad i ustyr, teste utstyr, prate om utstyr (og spesielt sitt eget utstyr ;))

Jeg vet ikke om jeg kommer til å ha mitt Vern telt i evig tid siden det i dag har en viss overlapp med andre telt i garasjen OG veier mer. Der jeg tror det kommer til å skinne og virkelig ta sin plass er på enmanns høyfjellsturer (inkl. på vinteren uten pulk) hvor været er uforutsigbart og plass til store telt er begrenset. Da vil jeg ha et telt jeg ikke blir bekymret for å oppholde meg i om vinden snur og kommer sideveis. Hadde Hilleberg Soulo hatt de samme kvaliteter på innvendig areal og ventilasjon som Vern 1 har hadde jeg nok sittet med det i boden istedenfor/også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.