Volum Skrevet 1. januar 2024 Skrevet 1. januar 2024 Hei, jeg har vært på jakt etter ny storsekk i det siste, og snuste litt på Norrøna sin nettside. Der har de en modell som jeg ikke finner noe om på nettet. Er dette en ny modell? Ser spennende ut, men er sabla dyr. Snakker Klättermusen Ymir priser her. https://www.norrona.com/nb-NO/produkter/femund/femund-synkron4-80l-pack-herre/?color=2295 Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 1. januar 2024 Skrevet 1. januar 2024 Den er ny, lå ikke inne før jul. Ser intr ut. Siter
+sneakyowl Skrevet 2. januar 2024 Skrevet 2. januar 2024 Ser ut som et klin nytt produkt ja. Fra min tidligere recon pack savner jeg vridbart hoftebelte som var en ganske unik funkskjon. Klarer ikke helt å se om denne har dette? Siter
Måssåbjønn Skrevet 2. januar 2024 Skrevet 2. januar 2024 sneakyowl skrev (På 2.1.2024 den 5.56): Ser ut som et klin nytt produkt ja. Fra min tidligere recon pack savner jeg vridbart hoftebelte som var en ganske unik funkskjon. Klarer ikke helt å se om denne har dette? Ekspander Det roterende hoftebeltet er vel et av punktene som inngår i Synkron-systemet, såvidt jeg vet, så da antar jeg at det er inkludert på Norrøna Femund synkron4? Og om jeg ikke tar veldig feil, så er eneste funksjon til denne spenna på hoftebeltet å justere på utslaget på rotasjonen (eller å låse den helt)? Så jeg holder en knapp på at det har roterende hoftebelte, selv om de bare skriver «dynamisk bæresystem». 1 Siter
Hardy Skrevet 14. februar 2024 Skrevet 14. februar 2024 Måssåbjønn skrev (På 2.1.2024 den 8.53): Det roterende hoftebeltet er vel et av punktene som inngår i Synkron-systemet, såvidt jeg vet, så da antar jeg at det er inkludert på Norrøna Femund synkron4? Og om jeg ikke tar veldig feil, så er eneste funksjon til denne spenna på hoftebeltet å justere på utslaget på rotasjonen (eller å låse den helt)? Så jeg holder en knapp på at det har roterende hoftebelte, selv om de bare skriver «dynamisk bæresystem». Ekspander Sjekka ut denne i butikken i dag. Veldig fin sekk! Den har roterende hoftebelte ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.