+sneakyowl Skrevet 30. desember 2024 Skrevet 30. desember 2024 (endret) Luesveis skrev (1 time siden): Et lite døgn på tur, Maridalsalpene igjen, rundt to timer sykling og gåing hjemmefra. Kom fram i går kveld i sludd, litt utrivelig, og satte opp teltet på 10-20 cm våt snø. Brukte barmarksplugger, og siden det skulle fryse på, så tråkket jeg dem ikke helt ned, og kunne sparke dem inn for å løsne dem da jeg rev leiren i dag. Da ble det 49 utenetter år, fornøyd med det. Godt å se det er NOE snø i marka etter et litt så langt trist mengde snøfall. Jeg så noen ferske bilder fra Østmarka nå og det så ut som vårløsning Jeg satset på å tangere 50 utenetter i år, etter å ha endt på 49 i fjor selv med nyttårstur som måtte avbrytes. Den svei for et "OCD"-hode så jeg ga litt mer jernet i år. Nyttårsturen i år ble også kuttet litt kort, men jeg er veldig fornøyd med 69 utenetter, selv om det godt kunne vært 70 😅 Endret 30. desember 2024 av sneakyowl 1
Swiss John Skrevet 30. desember 2024 Skrevet 30. desember 2024 @Luesveis @sneakyowl Har dere to gutter ingen hjem å sove i?!!! 2
+Myriameter Skrevet 30. desember 2024 Skrevet 30. desember 2024 Dagstur ved Eikern. Fant kantareller oppunder 200 moh. Spiselig, men fikk stå og skinne før snøfallet nyttårsaften dekker dem, og sier at nå ER det vinter. Godt nytt år! 5
+Bjellesau Skrevet 30. desember 2024 Skrevet 30. desember 2024 Luesveis skrev (4 timer siden): Et lite døgn på tur, Maridalsalpene igjen, rundt to timer sykling og gåing hjemmefra. Kom fram i går kveld i sludd, litt utrivelig, og satte opp teltet på 10-20 cm våt snø. Brukte barmarksplugger, og siden det skulle fryse på, så tråkket jeg dem ikke helt ned, og kunne sparke dem inn for å løsne dem da jeg rev leiren i dag. Da ble det 49 utenetter år, fornøyd med det. Var det 50 overnattinger som var målet? Jeg synes at 49 er bra. Blir omtrent 25 i året på meg 1
+Luesveis Skrevet 31. desember 2024 Skrevet 31. desember 2024 Bjellesau skrev (15 timer siden): Var det 50 overnattinger som var målet? Jeg synes at 49 er bra. Blir omtrent 25 i året på meg Det hadde vært fint med 50 (rundt), eller 52-53 (snitt på en utenatt i uka i året), men det ble ikke det i år. Jeg drar først og fremst på tur fordi jeg trives med det og har godt av det, men det å ha mål gjør det lettere å komme over dørstokkmila.
Anbefalte innlegg