Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Luesveis skrev (1 time siden):

Et lite døgn på tur, Maridalsalpene igjen, rundt to timer sykling og gåing hjemmefra. Kom fram i går kveld i sludd, litt utrivelig, og satte opp teltet på 10-20 cm våt snø. Brukte barmarksplugger, og siden det skulle fryse på, så tråkket jeg dem ikke helt ned, og kunne sparke dem inn for å løsne dem da jeg rev leiren i dag.

Da ble det 49 utenetter år, fornøyd med det. 

20241230_112718.thumb.jpg.cc746726c5f377f1b48a8230e2cf12af.jpg

Godt å se det er NOE snø i marka etter et litt så langt trist mengde snøfall. Jeg så noen ferske bilder fra Østmarka nå og det så ut som vårløsning :) 

Jeg satset på å tangere 50 utenetter i år, etter å ha endt på 49 i fjor selv med nyttårstur som måtte avbrytes. Den svei for et "OCD"-hode så jeg ga litt mer jernet i år. Nyttårsturen i år ble også kuttet litt kort, men jeg er veldig fornøyd med 69 utenetter, selv om det godt kunne vært 70 😅

Endret av sneakyowl
  • Liker 1
Annonse
Skrevet
Luesveis skrev (4 timer siden):

Et lite døgn på tur, Maridalsalpene igjen, rundt to timer sykling og gåing hjemmefra. Kom fram i går kveld i sludd, litt utrivelig, og satte opp teltet på 10-20 cm våt snø. Brukte barmarksplugger, og siden det skulle fryse på, så tråkket jeg dem ikke helt ned, og kunne sparke dem inn for å løsne dem da jeg rev leiren i dag.

Da ble det 49 utenetter år, fornøyd med det. 

20241230_112718.thumb.jpg.cc746726c5f377f1b48a8230e2cf12af.jpg

Var det 50 overnattinger som var målet? Jeg synes at 49 er bra. Blir omtrent 25 i året på meg

• Liker 1
Skrevet
Bjellesau skrev (15 timer siden):

Var det 50 overnattinger som var målet? Jeg synes at 49 er bra. Blir omtrent 25 i året på meg

Det hadde vært fint med 50 (rundt), eller 52-53 (snitt på en utenatt i uka i året), men det ble ikke det i år.  Jeg drar først og fremst på tur fordi jeg trives med det og har godt av det, men det å ha mål gjør det lettere å komme over dørstokkmila.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.