Fjellfilmeren Skrevet 2. desember 2023 Skrevet 2. desember 2023 Hva er ditt beste triks for å få stram lavvoduk på barfrost? Har lyst til å fyre vedovn i lavvoen før jul. Men snø har vi ikke. Siter
uteturen Skrevet 3. desember 2023 Pålogget Skrevet 3. desember 2023 Har brukt litt forskjellig. Sløvt bor og brøytestikker funker fint. Brukte en gang 250skruer og slagdrill. Funka greit det og. Siter
Fjellfilmeren Skrevet 3. desember 2023 Forfatter Skrevet 3. desember 2023 Hehe! Ikke dumt forsåvidt Siter
Aleksander Jacobsen Skrevet 3. desember 2023 Skrevet 3. desember 2023 Jeg bruker spiker på hardt/frossen underlag. Siter
André Pedersen Skrevet 13. desember 2023 Skrevet 13. desember 2023 Fjellfilmeren skrev (På 2.12.2023 den 20.15): Hva er ditt beste triks for å få stram lavvoduk på barfrost? Har lyst til å fyre vedovn i lavvoen før jul. Men snø har vi ikke. Ekspander Det jeg har gjort på teltturer hvor JEG er tidlig ute med vintertur, men snøen er litt forsinket er at jeg har har en pakke med lange tykke skikkelige skruer. Så har jeg en liten torkstrekker, skrur dette ned i frossen mark og det sitter som fjell. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.