Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvordan det er å ha med seg pulk på toget jeg (Bergens-banen til Finse)? Er det en spesiell vogn man må benytte og er det nødvendig å bestille biletter på forhånd?

Annonse
Skrevet

På tog som kjøres med lokomotiv i front, så er det vanlegvis ein godsavdeling i bakre eller fremste vogn. På Bergensbanen trur eg det varieres mellom slike togsett med lokomotiv + vogner og motorvognsett der det ikkje er eit dedikert lokomotiv i front (Tidl. kjent som "Signatur"). Desse "signaturtoga" har mindre bagasjekapasitet, men pulk burde vel gå greit også her.

Skrevet

kom fra finse idag med pulk.

mine e erfaringer e at hvis du ikke sier til de på billettkontoret at du har pulk så slipper du å betale for den, konduktøren bryr seg ikke :shock:

godsvognen e helt fremst eller helt bakerst, du bør vite hvor den e på forhånd og stå klar med pulken, de blir sur hvis de må vente på deg...

god tur

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.