+tshansen Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 I morgen lanser Helle sin nye kniv "Dele" Alle bildene er hentet fra Helle sin offisielle Facebook side. Jeg som er over gjennomsnittet opptatt av kniver må si at dette er en veldig spennende nyhet. Kanskje et direkte svar på Mora sin Rambo kniv? Uansett så minner denne mer om en stor kjøkkenkniv enn hva Mora sin kniv gjør. Dette er nok en kniv jeg skal gå til anskaffelse av. Om ikke den blir brukt for mye i naturen så skal den alltids få plass ved siden av fenalåret eller ved spesielle anledninger når jeg har gjester fra utlandet 🤌🏻 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+sofasliter Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Fin den, kunne fort bli en snasen julegave til en som har det meste, fenalår + "Helle Dele"... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 2400,- kroner ja…. Det var vel litt i overkant av hva jeg håpte på. Men for meg med litt over gjennomsnittet kniv sjuka er dette langt ifra avskrekkende. Syntes det er ekstra kult at Helle faktisk tørr å satse på en slik kniv, og at den har samme fotavtrykk som de andre full tang knivene sine. 16cm knivblad og stort godt håndtak. Den ser virkelig ut som kan bli en favoritt på kjøkkenet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.