Ørretfiske25 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Hva synes folket er det beste å bruke på tur på fjellet, vår til høst. Detaljerte kart er en fordel. Frank Siter
uteturen Skrevet 10. november 2023 Skrevet 10. november 2023 Bruker Hvor fra Kartverket. Laster ned kart gratis og fungerer offline. Siter
Måssåbjønn Skrevet 10. november 2023 Skrevet 10. november 2023 Bruker OsmAnd~ fra F-Droid, og kan da ha nedlastet topografisk norgeskart (samme som på norgeskart.no) i full detalj. Har også mulighet for mange andre kart, og en hel masse funksjoner. Bruker denne appen til det meste av kartrelaterte ting på mobil. 1 Siter
Trine RS Skrevet 12. november 2023 Skrevet 12. november 2023 Superfornøyd med Norgeskart. Betaler en liten sum i året så jeg har alle funksjoner. Brukes som regel ved at jeg laster over spor fra brukere på peakbook. 2 1 Siter
Anders_G Skrevet 12. november 2023 Skrevet 12. november 2023 Du burde sjekke ut Locus Map, en fullspekket app med alt du trenger (og ikke trenger). 1 Siter
+rhammervik Skrevet 13. november 2023 Skrevet 13. november 2023 Norgeskart friluftsliv. 40 kr / år. Har flere nyttige kart, bla vanlig topografiske kart, sjøkart og kart over Sverige. Samt flere kartoverlegg med bla ferdselsforbud, sommer og vinterruter, eiendomsgrenser, naturvernområder, bratthet/skred, terrengsykkel osv. Kart kan lastes ned for bruk uten dekning. 1 Siter
Flyalf Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Bruker Caltopo i Norge og utland etter anbefalinger her på forum, i kombinasjon med Inreach Mini og Google Maps. Kjenner for dårlig andre alternativer til å si om det er bedre Siter
rotorhead Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Jeg bruker appen "Hvor" eller UT appen. Laster ned offline kart til tlf og har alle detaljer der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.