ole_brum Skrevet 2. november 2023 Skrevet 2. november 2023 Siden jeg hadde litt ekstra Climashield apex og andre materialer igjen etter å ha laget en quilt, ville jeg prøve å lage et par tøfler aka booties. Tegnet et mønster av foten min i profil og la til et par centimeter. Laget en prototype i papir og justerte mønsteret. Brukte rester av apex i ulike størrelser og laget et lappeteppe som til slutt ga to lag i hvert panel. Dekket alle råkanter med kantbånd. Resultatet ble ikke så verst. De er varme og kan komprimeres mye. 5 Siter
langen Skrevet 8. november 2023 Skrevet 8. november 2023 (endret) Stilig! Hva er bruksområde for disse? (Eller: «Stilig» var kanskje dårlig ordvalg 😂 ) Endret 8. november 2023 av langen Siter
ole_brum Skrevet 8. november 2023 Forfatter Skrevet 8. november 2023 Det kommer vel an på smak! Godt spørsmål! Jeg hadde nok ikke laget disse om jeg ikke hatt materialer til overs. Har tenkt å bruke dem i teltet om vinteren Siter
+Gabs88 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 8 hours ago, langen said: Stilig! Hva er bruksområde for disse? (Eller: «Stilig» var kanskje dårlig ordvalg 😂 ) Det finnes en del liknende produkter som har en enkel såle og som selges som Camp Boots. Altså til å ta på seg når man slapper av etter en lang dags vandring. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.