freddib Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg prøver å finne ut hvor "høyt" jeg kommer på min tur til Trondheim. Skal gå Røldal-Middalsbu-Litlos-Besso-Sandhaug-Dyranut-Halne-Geilo. Noen som vet hva/hvor høyeste punktet på ruten er? Hvor høyt er dette? Skal gå Valdresflya langs riksvei 51. Hva/hvor er høyeste punkt? Hvor høyt? Skal gå Dovrefjell langs E 6 og den gamle kongevegen. Hva/hvor er høyeste punkt? hvor høyt? Siter
ørjan Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Høgste punktet på Røldal - Geilo er såvidt i overkant av 1400 moh ved Venahallet mellom Litlos og Besså. Høgste punkt på Valdresflya er 1389 moh. Siter
trulte Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 > Skal gå Valdresflya langs riksvei 51. Hva/hvor er høyeste punkt? Hvor høyt? Høyeste punkt på Valdresflya langs riksvei 51 tror jeg er på ca. 1390 meter i nærheten av Valdresflya vandrehjem, noen kilometer etter Bygdin. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.