Rypejeger_med_hund Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor får jeg opp dette "vinduet" The map set is too large, please choose a smaller map set. Har en Gps 60CSx med ett minnekort på 1gb. Har valgt ut kart tilsvarende 218,3mb Noen som kan hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakobsen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg har egentlig ikke peiling, men det kan jo komme av at du har for lite plass igjen på brikken, altså at du har andre kart innnpå der. ikke vet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rypejeger_med_hund Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Er ingenting på brikken fra før!! men takk før det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Prøv å lukk Mapsource, åpne programmet på nytt. Velg ny i fil menyen. Merk av de kartene du skal ha, og prøv å send til enhet på nytt. Vet ikke om dette funker, men det er mulig du har flere merkede kartblad som ligger over hverandre. Hvis ikke dette virker, ta ut minnekortet i GPS`en. Sett det inn igjen, og slå den på GPS`en igjen. Prøv ny overføring Jeg kjenner ikke oppsettet til Garmin 60CSx, men regner med at du har gått inn i oppsett å valgt eksternt minne. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rypejeger_med_hund Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Prøv å lukk Mapsource, åpne programmet på nytt. Velg ny i fil menyen. Merk av de kartene du skal ha, og prøv å send til enhet på nytt. Vet ikke om dette funker, men det er mulig du har flere merkede kartblad som ligger over hverandre. Hvis ikke dette virker, ta ut minnekortet i GPS`en. Sett det inn igjen, og slå den på GPS`en igjen. Prøv ny overføring Jeg kjenner ikke oppsettet til Garmin 60CSx, men regner med at du har gått inn i oppsett å valgt eksternt minne. Lykke til var nok dette som var problemet. TAKK SKAL DU HA!!! Steike kor glad eg e no.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hyggelig at du fikk det til. Skal du på langtur? 218,3mb er et brukbart stort kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.