vippern Skrevet 29. august 2023 Skrevet 29. august 2023 Jeg skal på fjelltur til helgen og har en interesse for paragliding og da er det viktig for meg å vite vindhastigheten. Den forrige jeg hadde har gått i stykker og jeg har sett på denne vindhastighetsmåleren, men lurer på om noen har erfaring med denne / vet om en bedre? Tusen takk for svar 😄 Siter
+sofasliter Skrevet 29. august 2023 Skrevet 29. august 2023 Ingen erfaring, men det ser ut som denne er den samme Ali Express, men du får den ikke til helgen fra Kina, men betraktelig mye rimeligere ... Kvalitet på produkter solgt gjennom Ali Express kan være litt både og, Siter
+Walle Skrevet 30. august 2023 Skrevet 30. august 2023 Jeg har DB måler og Thermal IR kamera (for bruk med mobilen) fra UNI-T (Kjøpt fra AliExpress) Begge instrumentene virker solid laget, og jeg har sammenlignet begge med kalibrert utsyr til en betraktelig høyere pris, uten å finne noe avvik å snakke om. Så tror ikke du trår mye feil med anemometeret til UNI-T (jeg tror det er betraktelig bedre enn Silva ADC Summit anemometeret jeg har.) Siter
+Krankman Skrevet 30. august 2023 Skrevet 30. august 2023 (endret) Jeg ville gått for vindmåler fra Kestrel. Gjennomprøvd og solid og derfor mye brukt blant bla. jegere og langholdsskyttere. Hatt en Kestrel selv for noen år siden, men solgte dessverre pga lite bruk. Endret 30. august 2023 av Krankman Siter
+jaknudsen Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har en fra UNI-T som er veldig grei å bruke, vet dog ikke hvor godt kalibrert den er. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.