Solbjørg Olsen Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg elsker å lese blader om jakt, villmark og friluftsliv når jeg sitter på legekontoret feks 🙈 Men hvilket abonnement er egentlig det beste? Digitalt er et pluss selvsagt hvis det er lesbart på mobiltlf. Jeg er opptatt av utstyr, turer, hund, spor osv. Ingen ekstremutøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måssåbjønn Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg hadde en periode abonnement på bladet Jeger. Da hadde jeg også tilgang til digitalt blad, innhold på nettsidene jeger.no, friflyt.no, utemagasinet.no med flere (mener jeg å huske). Jeg synes det bladet var ganske bra egentlig, med en del tester, men det var kanskje mest rettet inn mot våpen, kikkerter, kniver, radio og denslags. Det er vel bare Fl\iFlyt og Jeger som utgis som fysiske blader såvidt jeg vet, men mye bra å finne digitalt inne på utemagasinet også, med tester av sko/støvler, liggeunderlag etc. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Krankman Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Bladet Villmarksliv er ikke dumt. Endret 19. august 2023 av Krankman 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RogerF Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg vil anbefale deg å sjekke ut FLIPP. Der kan du velge og vrake blad som du selv vil, blant annet både Jakt og Villmarksliv. https://flipp.no/bladene/ 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+sneakyowl Skrevet 20. august 2023 Pålogget Del Skrevet 20. august 2023 Bladet Jakt og Fiske som fåes inkludert i mededlemskap i NJFF er ofte godt lesestoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bhh Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) RogerF skrev (På 19.8.2023 den 17.51): Jeg vil anbefale deg å sjekke ut FLIPP. Der kan du velge og vrake blad som du selv vil, blant annet både Jakt og Villmarksliv. https://flipp.no/bladene/ Denne signerer jeg! Der får du mange blader (i én pris) du kan teste ut digitalt 😊 Endret 22. august 2023 av Bhh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.