Hfinseth Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Skal kjøpe ny sekk nå. Valget står nå etter mye om og men mellom 2 sekker. Det er: Lowe Alpine Contour 80+15 Eller Norrøna Synkron 80L Tips? Noen erfaringer positive eller negative? Siter
johnpd Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 prøv de på med mye vekt i, gå rundt i butikken... så finner du fort ut hvilken er den riktige... er forresten godt fornøyd me min synkron 100 Siter
asphaug Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Begge sekkene er veldig gode, og Lowe er suveren på valg av materialer til produksjon av sekk. Ville fulgt rådet til johndp, og testet begge sekkene med vekt i butikken. på jobben min har vi en 10kg pose vi putter oppi sekken som skal testes av kunder o.l. det gir en liten indikasjon på hvordan den er på. pass på at selgere/du justerer ryggen på sekken skikkelig før du tester den, slik at den er justert til din kroppshøyde. dette har mye og si for følelsen av sekken. Og at du benytter stroppene som sitter på toppen av skulderstroppen til å dra sekken skikkelig inntil ryggen Har du mulighet for det, ville jeg deponert på sekken, og testet den hjemme i en times tid. vask gulvet eller noe sånn med sekken på. da før du en bedre feal for sekken en 2 min testing i butikk. vet det høres tåpelig ut. men du kan jo godt stå oppreist i 1 time og lese avisen eller noe istedenfor. men litt bevegelse er bra =) Siter
Hfinseth Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Da var valget tatt Det ble norrøna sekken Takk for alle svar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.