+sneakyowl Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Er det noen som vet om Norrøna's søster/datterselskap (?) Whiteout har gitt seg? Nettsiden (https://www.whiteout.com) har ikke vært tilgjengelig den siste ~måneden jeg har jeg sjekket. De har liten til ingen aktiv tilstedeværelse på sosiale medier osv. så det er ikke så lett å si hva ståa her Det er synd om de har gitt seg. Top notch produkter til veldig fine priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut R Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Finner ikke igjen mailen med svar fra Norrøna ang Whiteout. Med de kommer tilbake og skal relanseres. Knut 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+sneakyowl Skrevet 15. august 2023 Forfatter Del Skrevet 15. august 2023 Knut R skrev (6 timer siden): Finner ikke igjen mailen med svar fra Norrøna ang Whiteout. Med de kommer tilbake og skal relanseres. Knut Phew! Takk 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ketilring Skrevet 15. august 2023 Pålogget Del Skrevet 15. august 2023 sneakyowl skrev (20 timer siden): Det er synd om de har gitt seg. Top notch produkter til veldig fine priser. Knut R skrev (7 timer siden): Med de kommer tilbake og skal relanseres. Ser at de fortsatt ligger i br.reg., men med negativt resultat for 2022. Whiteout ble jo relansert i 2018, og nå skal det altså relanseres igjen? Men jeg håper de kommer tilbake ja, produktene var veldig gode og hadde et pent og nøytralt design. Har tre jakker derfra, og de er blant mine favorittplagg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torese Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 Har også lett etter whiteout. Kjøpte jakke til sønnen og meg selv. Goretex pro og god kvalitet til lav pris iallfall under salget de brukte å ha i november med 40 prosent. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.