Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Får ikke opp den siste linken din.

Men jeg ar veldig god erfaring med Crispi skisko, men jeg vet somsagt ikke helt hvilken Crispi sko

du mener.

Skrevet

Tipper ST10 er mykere såle på, noe som gjør det mye enklere å gå bra klassisk stil med. Så står det også spesiellt nevnt at den er spesiellt for klassisk stil. Det står også at denne kan brukes til 'trening', altså en noe mere teknisk sko. Av disse grunnene ville jeg valgt ST10. Men det er klart at dersom du går og daffer fullstendig i løypa så har ikke dette noe å si, men de fleste ville nok valgt ST10 etter noen ukers testing.

Forsøk å bøye støvelen i butikken så ser du forskjellen.

Lukket glidelås (ST10) er bra dersom du skal bruke dem til trening. Det er derimot vanskeligere å få på seg når du fryser.

Gamasjekrok får du vurdere selv om du har bruk for. Personlig har jeg ikke bruk for det på treningsskia, kun skistøvlene jeg bruker til fjellturer.

Skrevet

Var innom sportsbutikken og reklamerte på noen av fjorårets skistøvler og så tilfeldigvis de 2 typene du spør etter.

Ikke noe tvil, kjøp ST10. Det teddyforet du får i den andre er så tynn at den er slitt bort etter noen få skiturer. ST10 ser ut til å være en mye bedre skistøvel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.