+Gabs88 Skrevet 1. august 2023 Pålogget Skrevet 1. august 2023 (endret) 2 hours ago, Magnar Katla said: Vil fjellrevenvoks funke? M. Hvis det er voks som skal brukes på buksen i utgangspunktet, ja. Men slik jeg forstår det så anbefaler Lunghags noe som heter Toco Eco Proof. https://www.lundhags.com/no/vedlikehold/vedlikehold-tekstil/eco-textile-wash-1000ml/?item=5582610-V Som da er en tekstilvask som også impregnerer, hvis jeg forstår det riktig. Det er denne Lundhags nevner når de snakker om impregnering i utgangspunktet. Endret 1. august 2023 av Gabs88 Siter
Magnar Katla Skrevet 1. august 2023 Forfatter Skrevet 1. august 2023 21 minutes ago, Gabs88 said: 2 hours ago, Magnar Katla said: OK, gjør et forsøk med voks. Siter
TheSleepwalker Skrevet 1. august 2023 Skrevet 1. august 2023 (endret) Burde vel funke bomull/poly-områdene hvertfall. Usikker på softshellpaneler? Endret 1. august 2023 av TheSleepwalker Skriveleif Siter
Omnilite Skrevet 1. august 2023 Skrevet 1. august 2023 Jeg bruker Nikwax cotton proof til mine Lundhags Traverse (Authentic). Impregnerer buksene (2) på tidlig på høsten, det holder til skisesongen begynner. På våren/sommer er ikke behovet for impregnering like stort (imo), og jeg bruker da også lettere bukser. Synes det fungerer bra, tåler våt lyng/gress og lette regnbyger. 1 Siter
Magnar Katla Skrevet 4. august 2023 Forfatter Skrevet 4. august 2023 On 8/1/2023 at 6:16 PM, TheSleepwalker said: Burde vel funke bomull/poly-områdene hvertfall. Usikker på softshellpaneler? nei det går jo ikke på softshellen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.