lara.f.foerster Skrevet 26. juli 2023 Skrevet 26. juli 2023 Hei! Jeg ønsker å gå Hardangervidda i sommer og vurderer enten på tvers. Jeg har bil og tenkte å kjøre til Kinsarvik for å gå til Åan. Hvordan kan jeg komme meg fra Åan tilbake til Kinsarvik for å hente bilen? Noen tips!? Siter
+sneakyowl Skrevet 26. juli 2023 Skrevet 26. juli 2023 Går/kjører du alene? Jeg gikk en nesten lik tur i 2021, fra Kinsarvik til Ustaoset (med rute innom Sandhaug midt på vidda). Vi var flere biler, så da ble det enkelt å sette fra seg en bil på turens sluttpunkt, så vi kunne kjøre den bilen tilbake til Kinsarvik for å hente resterende biler når turen var over. Ellers ser det ut som om det går busser i hvert fall fra Ustaoset (har ikke sjekket nærmere Åan) og til Kinsarvik med diverse bytter. Eksempel: Siter
lara.f.foerster Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Skrevet 26. juli 2023 Ja, kjører èn bil. Så er avhengig av kollektiv transport for å hente bilen. Siter
Fiskepadde Skrevet 26. juli 2023 Skrevet 26. juli 2023 Haukeliseter til Ustaoset kan være en grei tur på skrå over vidda. Siter
Huskysas Skrevet 28. juli 2023 Skrevet 28. juli 2023 Det er ikke noe kollektivtilbud fra Åan. Du må i tilfelle gå til Dagali, hvor det går buss til Geilo Siter
+Magne S Skrevet 6. oktober 2023 Skrevet 6. oktober 2023 lara.f.foerster skrev (På 26.7.2023 den 10.54): Hei! Jeg ønsker å gå Hardangervidda i sommer og vurderer enten på tvers. Jeg har bil og tenkte å kjøre til Kinsarvik for å gå til Åan. Hvordan kan jeg komme meg fra Åan tilbake til Kinsarvik for å hente bilen? Noen tips!? Ekspander Hvordan gikk turen? Jeg tenker å krysse på sommeren i 2024. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.