GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Artig historie.

Bergans er uten tvil et av de merkene jeg har best erfaring med. Har fremdeles Dermizax klÊr jeg fikk i starten av 2000 tallet. De har produsert kvalitet i mange Är 

• Liker 1
Skrevet

Intressant med nya Powerframen frÄn bergans!

Kan den mÀta sig med recon 125l tror du?

Finns inte mycket information om denna sÄ en minirecension hade varit kanon!

Skrevet
10 hours ago, ula said:

Intressant med nya Powerframen frÄn bergans!

Kan den mÀta sig med recon 125l tror du?

Finns inte mycket information om denna sÄ en minirecension hade varit kanon!

Advarsel: Her er jeg igjen ekstremt partisk (siden jeg designet PowerFrame). Sekken kom pÄ markedet nÄ i vÄres og jeg tror ikke det finnes sÄ mye uavhengig omtale ennÄ. PÄ bÊrekapasitet mener jeg (personlig & partisk) at den stÄr seg veldig godt mot Recon 125. Men folks behov og preferanser er forskjellige, og folks rygger er ulike. Det beste er (som med sko) alltid Ä prÞve sekken pÄ (med vekt) og gjÞre opp sin egen mening.

Men det jeg kan si (objektivt) er at den er konstruktivt 100% identisk med den sekken som vi har designet og produserer for Forsvaret som den nye "Jegersekken", og bÊresystemet brukes ogsÄ av franske spesialstyrker (som er der Kjell Ivers brune prototype kom fra). Det eneste vi endret pÄ var stoffet, som ble en nydelig "fjellgrÄ" i stedet for Forsvarets nye kamuflasje. Ellers er alt det samme og du kan henge pÄ nok MOLLE lommer til Ä se ut som et juletre hvis du vil. (FrarÄdes, selvfÞlgelig :))

-Johannes

• Liker 3
Skrevet
JohannesF skrev (45 minutter siden):

Advarsel: Her er jeg igjen ekstremt partisk (siden jeg designet PowerFrame). Sekken kom pÄ markedet nÄ i vÄres og jeg tror ikke det finnes sÄ mye uavhengig omtale ennÄ. PÄ bÊrekapasitet mener jeg (personlig & partisk) at den stÄr seg veldig godt mot Recon 125. Men folks behov og preferanser er forskjellige, og folks rygger er ulike. Det beste er (som med sko) alltid Ä prÞve sekken pÄ (med vekt) og gjÞre opp sin egen mening.

Men det jeg kan si (objektivt) er at den er konstruktivt 100% identisk med den sekken som vi har designet og produserer for Forsvaret som den nye "Jegersekken", og bÊresystemet brukes ogsÄ av franske spesialstyrker (som er der Kjell Ivers brune prototype kom fra). Det eneste vi endret pÄ var stoffet, som ble en nydelig "fjellgrÄ" i stedet for Forsvarets nye kamuflasje. Ellers er alt det samme og du kan henge pÄ nok MOLLE lommer til Ä se ut som et juletre hvis du vil. (FrarÄdes, selvfÞlgelig :))

-Johannes

Tackar! 

Vet om att den Ă€r ny och har funderat pĂ„ prova denna! Intressant med information att det Ă€r samma som nya sekken för norska försvaret. Tycker om erat val av fĂ€rgen "fjellgrĂ„"👍

Skrevet

Jeg gleder meg til Ä prÞve denne sekken med tung last til hÞsten. Kommer ogsÄ til Ä bruke den privat, selv om sekkeutvalget begynner Ä bli ganske stort. Et lite hint @JohannesF- det er en QR kode pÄ prislappen pÄ sekken som skal gi "mer informasjon om denne sekken". Denne QR koden fungerer ikke :)

Skrevet
18 minutes ago, Kjell Iver said:

Denne QR koden fungerer ikke :)

Jeg vet det. 😞 Jobber med saken.
Vi driver og setter opp en ny nettside med splitterny nettbutikk og masse API-er og IT-systemer som skal snakke med hverandre og tekst og bilder som mÄ omformateres osv osv. Det er en kjempejobb og det er dessverre ett og annet som har mÄttet utsettes. 

I mellomtiden: her er link til instruksjonene pÄ Forsvarets sekk. https://hangtag.bergans.com/downloads/1738-21539-Brukerveiledning.pdf

Kun basics her, siden Forsvaret selv gir fyldig opplĂŠring ved utlevering.

• Liker 2
  • 4 mĂ„neder senere...
Skrevet

Hei - det har ikke bydd seg anledning enda. Ser sekken hver gang jeg er pÄ boden og det minner meg pÄ at jeg burde vÊrt pÄ tur i stedet for Ä pusse opp.

De turene vi har hatt i embeds medfÞr har vi brukt mindre sekker enda, men det vil bli. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.