GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Flott film! 

Artig med fisken som vaket i vannet bak dere nÄr dere satt i camp og pratet :D 
Ser ut som jeg og mÄ komme meg opp pÄ RÞydalsnuten neste gang jeg er der! Og jeg tror neste gang mÄ bli ganske snart, for nÄ fikk jeg lyst til Ä opp igjen!
Likte vÊret dere hadde bedre enn det jeg hadde, liker bedre overskyet enn steikende sol, hvertfall nÄr man skal vandre rundt.

Tror til og med jeg skal ta med noen pÞlser neste gang, og potetmos. Enkelt og grei turmat :P 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Kristian V. said:

Flott film! 

Artig med fisken som vaket i vannet bak dere nÄr dere satt i camp og pratet :D 
Ser ut som jeg og mÄ komme meg opp pÄ RÞydalsnuten neste gang jeg er der! Og jeg tror neste gang mÄ bli ganske snart, for nÄ fikk jeg lyst til Ä opp igjen!
Likte vÊret dere hadde bedre enn det jeg hadde, liker bedre overskyet enn steikende sol, hvertfall nÄr man skal vandre rundt.

Tror til og med jeg skal ta med noen pÞlser neste gang, og potetmos. Enkelt og grei turmat :P 

Er veldig fint Ă„ legge inn en topptur itillegg til Ă„ traske rundt med stanga syns jeg, og siden Lifjell sin hĂžyeste topp lĂ„ ved siden av leir sĂ„ mĂ„tte vi sĂ„klart opp dit 😊 Fin tur og artig rute opp, Adrian hygget seg veldig oppi siden der. Er sĂ„ fint nĂ„r unga har det gĂžy ute i naturen uten skjerm og moderne leketĂžy, og ikke minst kunne vĂŠre med og dele opplevelsen. 

Skal ikke kimse av den gode gamle pĂžlsa, selv om det var en litt mer nymotens variant med ost inni 😄 Kutta opp resterende pĂžlser dagen etter og pimpa opp Real pakka med de, forblĂžffende mye bedre den smakte gitt đŸ€Œ

Blir nok en tur til i Är, hÞsten kanskje. Flott omrÄdet pÄ mange mÄter.

• Liker 1
Skrevet
Martin HJ skrev (20 timer siden):

Blir nok en tur til i Är, hÞsten kanskje. Flott omrÄdet pÄ mange mÄter.

Her blir det garantert en tur opp til hÞsten! Holder av en ferieuke til senere bruk, sÄ kanskje ta noe av den der oppe :D 

• Liker 1
Skrevet
35 minutes ago, Espen Ørud said:

Veldig bra formidling, Martin! Du har god kontroll pÄ formidling bÄde via levende bilder og stillbilder! 

Takk Espen, veldig fint Ă„ kunne lage noen turfilmer fra vĂ„re turer og legge det ut offentlig for folk som liker den slags. Og ikke minst veldig fint for oss selv som gode minner og forlengelse av turen som var. Flott at det blir satt pris pĂ„, det tar jeg med meg videre til neste film 😊

• 4 mĂ„neder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.