Ellefjell Skrevet 22. juni 2023 Skrevet 22. juni 2023 hei, var bruker dere når telt skal impregneres - her snakker vi om et gammelt Helsport telt, type 20 år gammelt Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. juni 2023 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har Helsport-telt fra 1995 som aldri er gjort noe med og som fungerer utmerket. Ingen grunn til å gjøre noe før det ikke holder vannet ute i hvert fall... Siter
Kristoffer Sandnes Skrevet 22. juni 2023 Skrevet 22. juni 2023 Espen Ørud skrev (35 minutter siden): Jeg har Helsport-telt fra 1995 som aldri er gjort noe med og som fungerer utmerket. Ingen grunn til å gjøre noe før det ikke holder vannet ute i hvert fall... Er det polyester eller nylon? Siter
elgen Skrevet 24. juni 2023 Pålogget Skrevet 24. juni 2023 Enig med @espen - og så ville jeg nå bruke klar (baderoms) silikone oppløst i white spirit til (krem)fløteaktig konsistens. Har tidligere brukt noe som het Fabsil, men vet egentlig ikke hvor bra det var - i hvert fall ikke på ponsjo. Elgen Siter
Ellefjell Skrevet 24. juni 2023 Forfatter Skrevet 24. juni 2023 Espen Ørud skrev (På 22.6.2023 den 19.10): Jeg har Helsport-telt fra 1995 som aldri er gjort noe med og som fungerer utmerket. Ingen grunn til å gjøre noe før det ikke holder vannet ute i hvert fall... Hadde noen episoder med lekkasje, men har fikset noen små hull i duken og gått over med hageslange... Holder tett på det . Men om det er snakk om 24 timer regn og vind, blir det kanskje et annet bilde. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.