fjellræv Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Har en kipara char 285xl som egentlig er for stor. Skulle bruke den til hund men de har flytta ut. Men jeg lurer på om noen har packraft i samme størrelse og hvordan fester dere den på sekken? Om jeg har den bakpå sekken der jeg har liggeunderlaget blir det litt over 4k relativt langt ut på sekken men er jo ikke så mange alternativ? Sett endel med mindre packrafter som ikke tar mere plass enn en sovepose. Tips? Har ikke turt å dratt ut på noe langtur enda. Fikk packraften nedi sekken også men da var det ikke plass til mye mat. Har en trollhetta 95l sekk forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Gabs88 Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Rull sammen, jeg liker en bred rull når det skal festes til sekk. Så jeg bretter ikke før jeg ruller. Fest høyt og tett til kroppen. Gjerne på toppen av sekken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+zimwalker Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 14 minutes ago, Gabs88 said: Rull sammen, jeg liker en bred rull når det skal festes til sekk. Så jeg bretter ikke før jeg ruller. Gjør samme med Kipara Char 265. Innbiller meg også at rulling er mer skånsomt for materialet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.