Andso89 Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Noen der ute som har gode forslag til oppbevaring av bombardadupper på tur. Slukskrin blir litt store på lange turer og pinnen på duppen er utsatt for skader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Gabs88 Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Ser ikke helt problemet, har flere bombarda selv og jeg slenger de bare inn i et rom i sekken. Feks topplokket elle sidelommer. De er ikke så skjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+sofasliter Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Ett eller annet tynt rør kanskje? Jeg har knekt flere dupper med pinne, så skjønner absolutt problemstillingen og har gitt litt opp denne typen dupp på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein_ Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Hva med å snekre et lite etui. Ellers har jeg også tenkt på brilleetui hvis man finner noe som passer, men jeg liker dette lille skrinet for det er laget sånn at man kan surre opp fortommen så den ikke tugger seg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chatmaster Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 ???? bare å putte i sidelomma på sekken. Null ekstra vekt. Aldri vært noe problem på mine turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karfil Skrevet 12. mai 2023 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har brukt kjernen i en kjøkkenrull som jeg har klemt flat og tapet igjenn i ene enden. Du kan forsterke den med å surre et lag tape på den så går den ikke så lett i oppløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.