Hege P. Skrevet 5. mai 2023 Skrevet 5. mai 2023 Jeg har handlet hos dem før, og alt har fungert greit. Men nå undrer jeg litt. Ordre, som er oppført som "på lager", ble bestilt søndag 23. april. I dag, fredag 5. mai er den enda ikke sendt fra butikk. Men betaling står som "bokført" i min nettbank. For noen dager siden sendte jeg dem en mail og etterlyst ordren, og med beskjed om å kansellere ordren. Blir alltid irritert når en vare er på lager, men ikke blir sendt til mottaker i løpet av ei uke. Intet svar. Ny etterlysning ble sendt. Intet svar. Helt taust. Og i butikken står ordren som "Mottatt -ikke sendt". Fortsatt, etter snart 14 dager. Og varen er altså på lager og bør kunne sendes ut. Forsinkelser kan selvsagt skje, men i så fall er de fleste flinke til å informere kunden. Ikke i denne saken. Så jeg lurer, er det noen som kjenner til denne butikken og vet hva som skjer? Det kan jo være skjedd noe innehaver ikke har kontroll over, så dette er ikke en klage. Jeg bare undres. Siter
Hege P. Skrevet 5. mai 2023 Forfatter Skrevet 5. mai 2023 Og der, en halvtime etter denne posten, kom epost om at ordren er sendt. Den ordren jeg kansellerte. 1 Siter
+Blindgjenger Skrevet 5. mai 2023 Skrevet 5. mai 2023 Hørtes ikke veldig imponerende ut. Greit at ting kan glippe av og til, men det å ikke svare på gjentatte henvendelser virker særdeles lite tillitvekkende. 1 Siter
Hege P. Skrevet 15. mai 2023 Forfatter Skrevet 15. mai 2023 En liten oppdatering: Ordre ble som nevnt sendt fra nettbutikken med adresse i Sandefjord 5. mai. I dag, 15 .mai er den fortsatt ikke mottatt (pakke i postkassen). Jeg har sendt epost og etterlyst info, men hittil intet svar. Uansett årsak, de har mistet en kunde. De brukte jo nesten 14 dager på å få den sendt også, til tross for at den angivelig var på lager. Fra nettbutikkens hjemmeside: "Levering Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.." Og varen er fortsatt på lager.. 1 Siter
Hege P. Skrevet 16. mai 2023 Forfatter Skrevet 16. mai 2023 Det ordner seg. Det har oppstått noen misforståelser siden nettbutikken er i ferd med å avvikle. Siter
+Blindgjenger Skrevet 16. mai 2023 Skrevet 16. mai 2023 Heh, da burde det ikke være så vanskelig å unngå dem i framtida 😋 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.