yesperado Skrevet 1. mai 2023 Skrevet 1. mai 2023 Da har det seg slik at det planlegges ukestur til Femundsmarka med packraft i midten av juni. Har sett for meg en rute som dette, fordi det er muligheter for å ferdes over både vann og land etter Revsjøen. Jeg har aldri vært i femundsmarka før. Lurer på om noen med mer erfaring enn meg har noen tanker rundt lengde på ruten? Ruten legger jo opp til at en kan gå lenger om det skulle være ønskelig, men i utgangpunktet tenker jeg å fiske en del, og ha nytelse i fokus..:). Har litt lyst å svinge innom Grøtådalen, men har lest her inne at terrenget kan være litt slit. Blir nok tung sekk. Setter pris på innspill! Siter
Mammutton Skrevet 2. mai 2023 Skrevet 2. mai 2023 Gikk den ruten for et år siden, med packraft! Vi bruke to dager til revsjøen og var tilbake til bilen på 7 dager. Du bør kunne kå til revsjøen på en dag men vi tok det rolig. Etter revsjøen padlet vi helt til røvollen igjen, bare noe korte bæringer her og der. Veldig grei rute for en ukeestur, da har du tid til å ikke flytte camp hver dag om det er ønskelig Siter
yesperado Skrevet 2. mai 2023 Forfatter Skrevet 2. mai 2023 Mammutton skrev (På 2.5.2023 den 4.57): Gikk den ruten for et år siden, med packraft! Vi bruke to dager til revsjøen og var tilbake til bilen på 7 dager. Du bør kunne kå til revsjøen på en dag men vi tok det rolig. Etter revsjøen padlet vi helt til røvollen igjen, bare noe korte bæringer her og der. Veldig grei rute for en ukeestur, da har du tid til å ikke flytte camp hver dag om det er ønskelig Ekspander Takk for svar! Høres ut som det jeg er ute etter Siter
Mammutton Skrevet 2. mai 2023 Skrevet 2. mai 2023 Lurer faktisk på om det ligger en youtube video av noen karer som gjorde den turen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.