Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe via finn pumpa neo air, og realiserte at den ikke funker hos noe air matta med gammel , tynn ventil. Hva gjør jeg nå? Finnes det en slags adapter? Har også en nyere therm a rest, men den brukes lite...har mer behov for en pumpe til de andre eldre thermarest. 

16820889722482252235593924600576.jpg

16820889918194361531825604662899.jpg

16820890179914618945334371719598.jpg

Annonse
Skrevet

Jeg har samme pumpen selv, den er søppel. Så lite kraft at den knapt nok klarer å blåse opp en NeoAir.

Det som derimot er en helt fantastisk pumpe er denne: https://packraftnorge.no/products/fenrir-pump?_pos=1&_sid=aac4d9917&_ss=r

Det er helt enormt med kraft og den varer lenge. Den er laget for Packraft men fungerer også helt fantastisk til luftmadrasser. Det er også nok kraft i den til å dra luften helt ut igjen, noe som gjør madrassen mye enklere å pakke ned.

Skrevet

Pumpe til standardventil / gammel ventil heter Thermarest neoair mini pump. Er kanskje ikke i produksjon lenger? 
Jeg har denne pumpa og den funker helt greit til det den er lagd for. Fyller mitt neoair xlite på ca 3 min..

Skrevet (endret)
rayun skrev (1 time siden):

Pumpe til standardventil / gammel ventil heter Thermarest neoair mini pump. Er kanskje ikke i produksjon lenger? 
Jeg har denne pumpa og den funker helt greit til det den er lagd for. Fyller mitt neoair xlite på ca 3 min..

Ja, var det jeg trodde jeg får, og ser at den du nevner ikke finnes lengre.  Har bestilt en av de 3 i 1 greier, med lampe, noe chinadritt, men får se om den funker. Ellers bestiller jeg det gabs88 påpeker til packraft. Har jo en dobbelpackraft selv. Så bortkastet er den nå ikke. Derimot noe air Micro pumpe er søppel, helt enig med gabs88 her. Jeg fikk heldigvis hele beløpet refundert omgående uten å lage noe sak. Denne funket ikke på matta med winglock heller. 

Endret av Ellefjell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.