g-arnt Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei, jeg skriver på vegne av en Estlender som driver et outdoor magazine ( www.godiscover.ee) Jeg donerte et Stølsheimenbilde for et par år siden da de var i oppstartsfasen. Nå vil de gjerne ha tak i et par spesifike bilder fra Jotunheimen (Glittertind og Besseggen). De som kunne tenke seg å donere et bilde får bladet i posten. Det er selvsagt lov å kreve betaling også, men jeg mistenker dem for å ønske seg donasjoner.. (Jeg skaffer ham Hardangerviddabilder til neste utgave, om jeg finner gode nok orginaler...) Hvis det er noen som er interessert å se bildet sitt figurere i dette magasinet, si fra, så sender email adressen til Estlenderen på PM. Ingen vits i å være ytterligere mellommann. Han skriver: In next issue we will suggest to our readers Glittertind, Galdhopiggen, Bessegen and Hardangervidda. 1) Glittertind - photo of summit, where the summit ridge is seen. It does not matter from which part of the mountain the photo is taken. I was there from Spiterstulen, but there was another hut other side of the mountain and this trek seemed to me also very beatiful, may be even more beatiful taking into account the ridge view. 2) Bessegen - it would be great if somebody find good quality photo where both lakes are well seen. The photo should be something like this Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.