Gå til innhold
  • Bli medlem

Rondane, trekanten, 1. mai helgen?


LitekH

Anbefalte innlegg

Hei! Hva tror dere forummedlemmer om trekanten i Rondane 1. mai helgen? Jeg har gått denne turen om sommeren. Har veldig lyst til å gå denne turen  med ski, pulk, sovepose og telt. Siste mulighet for meg i år er 1. mai helgen. Er det gjennomførbart eller Rondevatnet utrygt å krysse, for lite snø osv? Takk for tilbakemeldinger😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk dette svaret fra Rondvassbu nå når jeg spurte om hvordan forholdene var der nå og hva de tenkte om trekanten neste uke.

All kvisten i Rondane er plukket inn igjen etter påske så nå er det ikke merket.
Været ser kaldt ut neste uke, men jeg vet ikke hvordan forholdene er på vannene rundt omkring nå. Er også usikker på snømengde rundt Bjørnhollia og Dørålseter etter det varme været siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjonen. Jeg sparer trekanten på ski til neste vinter. Litt trist å pakke bort ski, vinterteltet og pulken, men nå er det vår. 

Nå er det padlesesong og masse nye turmuligheter😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.