Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport-nyheter 2023 - Lofoten gone mad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt eller brukt Reinsfjell før, men vurderer ett SL 3P. Er det bare jeg som ikke kjenner teltet godt nok, eller er det som bildene antyder, at ytterduken ikke går like langt ned på de nye modellene? 
For min egen del så vil jeg heller ha værbeskyttelse framfor den evt. forbedrede vekten og ventilasjonen, så da spørs det om jeg plutselig fikk det litt mer travelt med å sikre meg den utgående modellen.

Annonse
Skrevet
sofasliter skrev (11 minutter siden):

Du kan jo ta en titt på BO Trollheimen UL 3P, der kan ytterduken løftes litt opp om ønskelig, for bedre ventilasjon.

Må nok bli ett kuppeltelt, men jeg har ikke sett på BO hittil, og de har jo Stetind 3P UL som er i samme gata. Så tipset var bra læll det :)

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.