Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg har nylig kjøpt inn et par av disse. Er mest ski og snø det går i nå for tiden, men jeg har fått testet dem på 2 dagsturer på fjell. 
jeg kjenner ikke til Valdres modellen, men har trasket mange mil på reinsjakt med Jakt modellene Crispi Hunter, Kongsvoll, Titan og Kongsvoll Evo som jeg bruker nå. 

Attiva BP er ikke en jaktstøvel, men den føles veldig lik dem i form og støtte. Noe som jeg liker. De er myke og klare for tur fra dag 1

Det er ikke noen spesielt lette sko, men mye lettere enn de høye jaktstøvlene jeg pleier å gå med. Jeg tror de blir fine til vandring med sekk i sommersesongen. Helgetur eller lengre

Jeg vurderte Crispi Attiva BP og La Sportiva Ultra Raptor II Mid GTX. Valget falt på Crispi da jeg ikke hadde mulighet til å teste noen av dem i butikk. Crispi kjente jeg fra før så da valgte jeg det denne gangen også. Angrer ikke

Skrevet
tesk skrev (4 timer siden):

Jeg har nylig kjøpt inn et par av disse. Er mest ski og snø det går i nå for tiden, men jeg har fått testet dem på 2 dagsturer på fjell. 
jeg kjenner ikke til Valdres modellen, men har trasket mange mil på reinsjakt med Jakt modellene Crispi Hunter, Kongsvoll, Titan og Kongsvoll Evo som jeg bruker nå. 

Attiva BP er ikke en jaktstøvel, men den føles veldig lik dem i form og støtte. Noe som jeg liker. De er myke og klare for tur fra dag 1

Det er ikke noen spesielt lette sko, men mye lettere enn de høye jaktstøvlene jeg pleier å gå med. Jeg tror de blir fine til vandring med sekk i sommersesongen. Helgetur eller lengre

Jeg vurderte Crispi Attiva BP og La Sportiva Ultra Raptor II Mid GTX. Valget falt på Crispi da jeg ikke hadde mulighet til å teste noen av dem i butikk. Crispi kjente jeg fra før så da valgte jeg det denne gangen også. Angrer ikke

Høres bra ut, raptor skoene har jeg og de er mest for turstier og ikke langturer med sekk. Men til det bruket er de veldig gode. Tenker jeg neste gang det kjøres tilbud prøver et par med Attiva, crispi pleier å være bankers for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.