+KjartanE Skrevet 1. mai 2023 Forfatter Skrevet 1. mai 2023 Marius Engelsen skrev (På 20.4.2023 den 21.44): Synes o-ring er greit. Den funker, og svært enkelt å bytte pakning. Tok en stang fra en av bråkebrennerne med pumpelær over i stillebrenneren, det var noe helt annet. Ny(brukt) stang er bestilt. Så da blir standarden lær hos meg 🙂 Siter
+KjartanE Skrevet 1. mai 2023 Forfatter Skrevet 1. mai 2023 dsk skrev (På 27.4.2023 den 7.49): Jeg driver å gruer meg til en slik jobb, hva tror dere om å pusse med stålbørste, og deretter spraye med zinkmaling? Det blir slett ikke så vakkert som noen av de supre bildene vi ser lenger opp, men vil jeg da ha ei kasse som holder en del år til? Aldri lakka noe før, så jeg har ikke peiling. Selv har jeg bestilt en farge som skal ligne originalen. Spent på å få det i hus og teste. Siter
+KjartanE Skrevet 11. juni 2023 Forfatter Skrevet 11. juni 2023 Går sakte men sikkert fremover. Men noen lakkerer blir jeg nok ikke med min tålmodighet. 3 Siter
dsk Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 Må være bra det der vel? Hvis den blir så fin at du ikke har hjerte til å bruke den etterpå så er den vel for fin La den få veldig lang tid på seg til å herde, evt. 45 grader i stekeovnen i noen timer. (Ikke risiker husfreden) . Siter
Kristoffer Sandnes Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 Enig! Syns boksen ser lekker ut. Med en nypusset tank og brenner tror jeg du blir nesten redd for å bruke den 😄 1 Siter
+KjartanE Skrevet 12. juni 2023 Forfatter Skrevet 12. juni 2023 dsk skrev (1 time siden): Må være bra det der vel? Hvis den blir så fin at du ikke har hjerte til å bruke den etterpå så er den vel for fin La den få veldig lang tid på seg til å herde, evt. 45 grader i stekeovnen i noen timer. (Ikke risiker husfreden) . Joda. Jeg er egentlig happy. Men en mer tålmodig sjel hadde nok lakkert den penere. Utgangspunktet: Siter
+KjartanE Skrevet 13. juni 2023 Forfatter Skrevet 13. juni 2023 Sier meg ferdig denne gang. Fornøyd med resultat. Så får jeg se om jeg tar de to andre også. 5 Siter
dsk Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 Jeg har to ubrukte i original-eske for sikkerhetsskyld, ble fortalt at jeg kunne få 2000 kr stykke for disse så oppussing er verdt pengene. (På den annen side for 2000 hadde jeg vel solgt mine, jeg klarer nok ikke å bruke opp alle de gamle primusene mine av likevel, og egentlig så forstår jeg vel ikke at de virkelig er verdt så mye.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.