g-arnt Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Hadde en liten mimretime, og etter en god latter tenkte jeg at kanskje flere ville dra på smilebåndet etter denne "kavalkaden". Sjekk hundeåret 2006, med kommentarer fra en firebent, 23cm høy liten dachs, som opplever vestlandet på godt og vondt .. http://www.westcoastpeaks.com/troll_2006.html Siter
Kjell Iver Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Hehe.. veldig bra Arnt! Det er stas å følge deg og din firbente venn på tur. Hvor gammel er hunden og.. er det ei tispe? eller får i ulveklær eller omvent? Fine bilder.. Siter
g-arnt Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Skrevet 21. februar 2007 Når den går tur, ser den ut som den har 5 ben .. så ja, det er en hann. Og han har passert 13. Og selv om han har hatt tøffere service enn min gamle Opel Corsa, holder han fremdeles koken.. Så lenge han ikke VET at de fleste andre hunder går tur i parker, rundt vann, osv. så er han happy. Siter
Lillemeg:) Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 så utrolig pen hund. nydelig bilde. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Den hunden var jo helt rå. Håper bare ikke den tar for mye skade av toppkjøret. Siter
Lars Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Utrolig mange flotte bilder! De tre første på 2006 kunne godt hatt tittelen: "Et blikk sier mer enn 1000 ord - også hos hunder..." Siter
Alek Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hund på tur er jo dritkult. De gangene jeg savner hund er når jeg går på toppturer. Savner ikke hund på utsatte steder, men den hunden der har jo så mikrobein at den tydligvis lett må gå i sekken hvis det skulle være nødvendig. Siter
g-arnt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 men den hunden der har jo så mikrobein at den tydligvis lett må gå i sekken hvis det skulle være nødvendig. Den har tilbragt sine mil i sekken, det er sikkert. Takk til ArcTeryx for hundevennlig Bora-sekk. Den hunden var jo helt rå. Håper bare ikke den tar for mye skade av toppkjøret.. Ikke mer enn meg.. Troll har besteget Storhornet på Godøya i kveld, i nysnø og i mørket. Han ligger her og småsnorker men vifter litt med labben som hilsen til alle på Fjellforum.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.