Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver å drømmer meg bort med hva jeg skal gjøre når padlesesongen starter opp. 

Noen som har kjennskap til Styggåa/Haugsåa mellom Sætersjøen og Råsen?. Ser at Råsen ligger ca 100 m. lavere, så tenker jo da om fosser/stryk er lette å forsere. Er vel litt fall ved  utløpet ved Styggådammen som kanskje tar det værste av fallet? Ser også at det er en dam lenger ned i elva. Vet at det må bæres mellom Råsen og Storsjøen. 

Har padla på fra Sand til Skarnes på en dagstur  og fra Malungen og ned til Sætersjøen med overnatting, og gikk tilbake til Malungen dagen etter. 

Tenkte at det hadde vært drit phett å tatt en skikkelig ekspedisjon  fra Malungen og helt i Skarnes, om Styggåa er framkommelig med min "underbare uppblåsbara" 

Endret av DenGladeVandrer
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.