Flyalf Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Hei, Noen som vet hvor man kan skaffe reflectix eller tilsvarende for pot-cosy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+sofasliter Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg ser andre har laget varmepose ved å klippe opp slik solbeskyttelse for bilen. Tenkt å gjøre det selv, men har ikke kommet i gang enda. Jeg tenker å pakke om Real turmat til vanlige vakuumposer og skal lage en cosy tilpasset vakumpose for å isolere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megalep Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg har kjøpt sånn reflektor-ting til å ha på frontruta på bilen om vinteren, og lagd cozy til Real turmat + titan-kjele. Funker veldig bra for turmat-posen hvertfall (ikke fått prøvd den til kjelen ennå). Kjøpte på Biltema trur eg - mulig Clas Ohlsson 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.