Ronni Bless Bekkemellem Skrevet 27. februar 2023 Skrevet 27. februar 2023 Skulle hatt meg en rimelig første GPS, for extra sikkerhet hovedsaklig, men blir nok å brukt som kart, for kortere (type ukestur) sommerturer i Norge. Er helt blank på gps markedet. - Tenker noe som funker greit nok. Trenger ikke være beste skjerm, kjappes osv, så lenge det gjør jobben greit. - Gjerne bruke vanlige batterier, type AA e.l. - Noe uten abbonement/Grei tilgang til kart (er vel mulig?) - Noe som finnes/dukker opp på f.eks FINN e.l i ny å ne (Helst under 500) Så, hva er "Beste" håndholdte GPS å finne rimelig på brukmarked ift disse kriterier 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 27. februar 2023 Skrevet 27. februar 2023 Til bruk om sommeren, på gåturer, er smarttelefon ett bra alternativ. Jeg har en Ertex 30x. Bra til havpadling og vinterbruk, men den er litt treg og skjermen er liten. Siter
graham Skrevet 27. februar 2023 Skrevet 27. februar 2023 Det ligger en Garmin 60csx ute til 600 kroner, med dine preferanser ville jeg ha kjøpt den. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=287214103 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.